mandag den 3. oktober 2016

Kan det blive mere kitsch?


Jeg faldt lige over dette billede, under oprydning i kameraet: 




Det er lige ved, den er grim. 

På den sjove måde. 

Tanken var, at det skulle blive en måtte til badeværelset i sommerhuset. Når vi er der i optil 14 dage, uden mulighed for at vaske, er det rart at have nogle stykker. 

Jeg ved bare ikke om den bliver færdig, for det er lidt omstændigt at hækle.

Men arbejdspladsen fejler ikke noget i sommerhuset....

Og vejret var fint!

Så det nød min lille makker og jeg, mens jeg sendte en venlig tanke til Pokémon Go!, som resten af familien hyggede sig med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...