fredag den 30. september 2016

Strikkepinden virker stadig

Sommeren er slut nu. Her sluttede den i onsdags, da vejret lige pludselig blev til blæst og regn - dog med lune temperaturer. 
Jeg har været stille over sommeren. For det første fordi, det har været en svær sommer. Mere om det på www.smeglesporet.blogspot.dk. For det andet, fordi jeg er startet i den længe ventede arbejdsrpøvning - og det tager bare mange kræfter.
Egentlig plejer jeg at sige, at overskuddet spejles i mængden af strik jeg får produceret. Når jeg har behov for ro, strikker jeg. Så selvom jeg ikke har været aktiv her, har jeg alligevel givet den gas med pindende, og det er der kommet bl. a. denne Vera Cardigan ud af:





Er knapperne ikke fine?



Garnet er ren uld.


Str. ca. 4 år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...