torsdag den 14. februar 2013

Tilda garn i masser af farver!

Jeg har været på besøg hos Ruth Versterre idag, hun har webbuttikken her: www.wooltimo.dk hvor hun, som en af få, sælger pladegarn. Ruth har fået en masse Tilda garn hjem fra Sverige. Tilda er efter sigende det mest benyttede bomuldsmixgarn i Sverige, så det må prøves. Normalvis vil jeg holde mig langt væk garner der som denne er 50% bomuld og 50% akryl, men lad os se.

Nu har jeg lovet Ruth at strikke en top magen til den lyseblå, i Tilda garn som Ruth sendte med mig hjem. Der findes mange flere farver end vist på billedet, så hvis det er godt, er der masser af muligheder! Nu prøver vi at sammenligne kvaliteten og se hvordan det reagerer i brug...

Det færdige resultat: Str. 8 år



Garnet har været fint at strikke i - det gør jeg gerne igen :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg har ledt efter Tilda garn overalt, så tak for link! Jeg mødte en der havde strikket en børnebluse i det, det var rigtigt flot, og mine børn er ultra uldsarte, så jeg skal prøve det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elsebeth
      Dejligt at kunne hjælpe, sådan helt uforvarende :-)
      Garnet er nemt at strikke med, og kan helt klart anbefales. Blødere end meget andet bomuldsgarn, og så håber jeg den fortsat holder form og farve - for så er det jo helt perfekt!
      God fornøjelse - og handl trygt hos Ruth, hun har mine varmeste anbefalinger.

      Slet

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...