søndag den 20. november 2016

En julekugle.


Det skulle prøves. Og det blev det. 4 pinde er hyggeligt i små projekter, men bliver aldrig min favorit.

Opskriften er fundet på Hendes Verdens hjemmeside, og tilpasset med det mønster jeg synes. Alt kan vel egentlig bruges, bare det passer over 16 masker, og den frihed kan jeg godt lide. Garnet er Arwetta fra Filcolana og en rest af noget ubestemmeligt hvidt. Pinde 3. Næste gang skal garnet være lidt mere fluffy, det kan vist tage fokus fra nogle af ujævnhederne.

Den er nok pænest sådan lidt på afstand?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...